Klanttevredenheidsonderzoek: HOD scoort GOED!

Uit ons recent gehouden klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat onze opdrachtgevers – waaronder overheid, woningcorporaties en zorginstellingen – onze dienstverlening gemiddeld met een 8,3 beoordelen. Daar zijn we uiteraard enorm trots op!

Onze opdrachtgevers beoordelen onze dienstverlening overwegend met ‘goed’ en ‘uitstekend’. Het gaat hierbij om de aandachtsgebieden klantvriendelijkheid, bereikbaarheid, termijnbewaking, het correct en tijdig opleveren van vastgoed en het sociaal beheer.

Opdrachtgevers ervaren de dienstverlening van HOD als betrouwbaar, adequaat en klantvriendelijk en beoordelen het contact en de samenwerking als ‘zeer prettig’, ‘stipt’, ‘actief’, ‘vakkundig’ en ‘altijd volgens afspraak’.

Als verbeterpunt werd aangegeven dat er nog wat meer aandacht mag naar tussentijds en pro-actiever relatiebeheer, zodat opdrachtgevers optimaal betrokken blijven en HOD zich blijft onderscheiden van de concurrenten. Ook vinden opdrachtgevers het belangrijk dat HOD nog duidelijker met de tijdelijke bewoners communiceert over het door hen uit te voeren buitenonderhoud van de woningen (met name tuinonderhoud).

HOD is zeer tevreden met de positieve resultaten uit het onderzoek en neemt de aangegeven verbeterpunten uiteraard mee in de verdere optimalisering van de dienstverlening. Wij danken alle deelnemers aan het klanttevredenheidsonderzoek voor hun medewerking!