Klanttevredenheidsonderzoek: HOD scoort GOED!

Om topkwaliteit te kunnen leveren is het belangrijk te weten hoe onze huidige service wordt ervaren. Daarom doen we elk jaar een klanttevredenheidsonderzoek (KTO), waarbij onze opdrachtgevers aan kunnen geven wat zij goed vinden aan onze service en wat er nog kan worden verbeterd. Inmiddels hebben we de resultaten binnen en delen we deze natuurlijk graag.
 
Tevreden over onze dienstverlening
We zijn blij te kunnen melden dat onze opdrachtgevers onze dienstverlening dit jaar gemiddeld met een 7,9 hebben beoordeeld en dat 98% van onze opdrachtgevers in de toekomst hun vastgoed opnieuw bij ons in beheer wil geven. Daar zijn we trots op! Uit het KTO is gebleken dat onze opdrachtgevers met name tevreden zijn over ons advies ten aanzien van de invulling van leegstand, de snelheid en de zorgvuldige werkwijze waarmee we het vastgoed in beheer nemen, het tijdig en in dezelfde staat opleveren van het vastgoed en over onze klantvriendelijkheid. Daarnaast wordt de opdrachtgeversportal steeds meer bezocht om informatie uit de beheerrapportages te raadplegen. Dit is goed nieuws en helpt ons bij de grote efficiëntieslag die we het komende jaar willen maken.
 
Verbeterpunt: informatievoorziening
Dat brengt ons naar de punten waar wij aan mogen gaan werken. Naar voren is gekomen dat de opdrachtgeversportal nog gebruiksvriendelijker zou kunnen door het aanpassen van de navigatie, zodat informatie nóg overzichtelijker beschikbaar wordt gesteld. Want informatievoorziening is belangrijk. Het is goed om aandacht te schenken aan de interesse die opdrachtgevers hebben getoond in andere beheervormen dan leegstandbeheer (antikraak), namelijk: tijdelijke verhuur en beheer van gronden. Dit zijn punten waar we aan gaan werken in de aanloop naar ons 40-jarig bestaan. Met het op korte termijn uitbreiden van onze afdeling relatiebeheer willen we ons meer focussen op het accountmanagement en het delen van kennis via nieuwsitems. Onze score van 6,1 op het gebied van relatiebeheer en persoonlijk contact willen we daarmee ruimschoots gaan verbeteren. Door onze opdrachtgevers met meer regelmaat te bezoeken kunnen we hen tegelijkertijd ook frequenter adviseren en informeren.
 
Kortom: wij zullen niet stil zitten. Natuurlijk vinden we het fijn een compliment te krijgen, maar wij nodigen u ook van harte uit het ons te laten weten als u ergens minder tevreden over bent, want dan kunnen wij actie ondernemen!
 
clear

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Wilt u de laatste ontwikkelingen binnen HOD en ons vakgebied volgen? Hieronder kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief en wij zullen u op de hoogte houden!

Vul uw gegevens in